Outlander Faith
S2, A7: Claire förs till L'Hopital Des Anges, där läkarna försöker rädda livet på henne och hennes ofödda barn. Kung Ludvig ber Claire att döma två män som anklagas för svartkonst - den ena en fiende, den andra en vän.