Fresh Off The Boat Fajita Man
S1, A6: Eddie vill ha ett nytt tv-spel som döpts efter hans idol, Shaq. För att kunna betala för det börjar han att jobba på restaurangen. Han förväntar sig dock specialbehandling eftersom han är chefens son, men blir överraskad när Louis får honom att jobba hårt för pengarna. Samtidigt bestämmer sig Jessica för att hitta ett eget jobb.