Blue Bloods Fake It' Till You Make It
S13, A10: Jamie och hans nya underrättelseofficer infiltrerar en högteknologisk bilsmugglingsliga. Frank konfronterar stadens trafikchef om det nya patrullprogrammet som har lett till att poliser skadar sig i arbetet.