Glee Farväl
S3, A22: I den tredje säsongens final är examensdagen kommen. 2012 års avgångsklass på McKinley High blickar bakåt och funderar på framtiden. Musiknumren inkluderar "Forever Young", "I'll Remember", "In My Life", "You Get What You Give", "Glory Days" och "Roots Before Branches".