Fathers and Sons
S1, A12: En kraftmätning mellan far och son Crowder hänger i luften och Raylan anlitar motvilligt sin far som informatör. Ava återvänder till Harlan när hon får reda på att Raylan har ett förhållande med sin före detta fru Winona.