S4, A2: Under sin första dag på highschool försöker Eddie desperat ta en plats i football-laget för att imponera på flickvännen Allison. När Jessica förbjuder honom att provspela av rädsla för att han ska drabbas av en hjärnskakning tar han saken i egna händer. Samtidigt kämpar Louis mot Kenny Rogers närmaste man om förändringar i restaurangen.