Prison Break Flight
S1, A22: Michael, Lincoln och de andra fångarna är på flykt utanför murarna och gör allt för att undvika att bli tillfångatagna. Pope och Bellick jagar dem. VD:n fruktar att hon kommer att förlora sin makt och hennes liv och Veronica spårar det mest betydelsefulla beviset för att bevisa Lincolns oskuld.