S4, A20: Phil är säker på att han kommer att kunna sälja huset Claire och Cameron renoverat. Men när det visar sig vara svårare än han trodde tar han hjälp av hela familjen. Mannys pappa, Javier, kommer på besök med sin nya flickvän vilket gör Gloria upprörd.