The Good Wife Följande vecka
S5, A7: Alicia och Cary misstänker att Lockhart/Gardner spionerar på dem när Zach upptäcker att webbkameran på Alicias dator kontrolleras på distans. Samtidigt tar Will på sig mer än han förutsett när han hjälper en av Alicias gamla klienter, och Clarke Hayden återvänder för att erbjuda ekonomisk rådgivning till Florrick/Agos.