Justified Foot Chase
S4, A6: Raylan kämpar mot klockan för att hitta en svårt skadad man som misstänks vara en försvunnen knarkkurir. Avas (Joelle Carter) och Boyds sökande leder dem till ett hemligt sexparty i Harlans finare kvarter.