Free Fall
S1, A20: Säsongsavslutning. Aspiranterna gör sig redo för examensdagen samtidigt som Nolan och Bishop rycker ut till en brottsplats och hamnar mitt i en mordutredning. Snart står det klar att offret kan vara del i en potentiell terrorattack mot Los Angeles.