Cougar Town Free Fallin'
S2, A20: Travis deppar efter uppbrottet från Kirsten och mamma Jules bestämmer sig för att det behövs tuffa tag för att få honom på fötter igen. Andy och Lou Diamond Phillips ger Laurie och Bobby kloka råd om deras affärer.