NYPD Blue From Hare To Eternity
S1, A11: Julen är på väg och Kelly och Sipowicz får en tidig klapp i form av ett hett tips medan de utreder kidnappningen av en ung flicka. Sipowicz hjälper i hemlighet kommissarie Fancy då han anklagas för att inte kunna styra stationen.