Boston Legal Galen i dig
S4, A11: Oro uppstår på advokatbyrån när Denny tar sig an ett stort fall och vägrar ta hjälp av Alan, medan Jerry och Katie försöker stämma en annan advokatbyrå. Deras klients exmake jobbade på byrån och hon hävdar att denna orsakade parets skilsmässa.