The Good Wife Gammal krydda
S6, A6: Alicia och Elsbeth satte sin juridiska kamp på paus när regeringen stämde dem för affärsspionage mot bådas klienter. Samtidigt vill Diane flytta Florrick/Agos/Lockhart till Lockhart/Gardner/Cannings kontorslokaler, vilket leder till en kamp med hennes före detta kompanjoner David Lee och Louis Canning.