S4, A13: Gangstern Nicky Augustine (Mike O’Malley) ger sig på Winona (Natalie Zea) för att få Raylan att överlämna Drew Thompson. Boyd och Ava kommer på ett smart sätt att göra sig av med ett lik som knyter dem till ett mord.