Gnistan i parken
S9, A11: Teamet på Jeffersonian utreder mordet på en nationellt rankad gymnast vars kvarlevor träffades av blixten och spriddes ut i en offentlig park. Bevisen pekar på en annan gymnast, men Brennan och Booth upptäcker att offret levde ett dubbelliv. Booth blir upprörd när Brennan visar överraskande empati för offrets pappa. Cam konfronterar kvinnan som stal hennes identitet.