S5, A11: Alicia representerar ett band som stämmer ett tv-program för upphovsrättsbrott, men det enkla fallet förvandlas till psykologisk krigföring när Will går med i motståndarsidan och använder sin kunskap om Alicias styrkor och svagheter mot henne. Eli anställer Kalinda i ett försök att undvika en potentiell skandal.