Cold Case: The Complete Series Greed
S1, A20: Rush och Valens återupptar fallet från 1985 med mordet på Charles Danville (WILLIAM BUMILLER), en förmögen börsmäklare som dödades under en eventuellt misslyckad bilstöld.