The Americans Gult ljus
S5, A1: Philip och Elizabeth kämpar med att begränsa hoten som Paiges växande förhållande till Matthew Beeman utgör. Centre skickar dem en manöver olik någon de haft tidigare, vilket anstränger familjen och äktenskapet till det yttersta.