S2, A1: Efter de federala kraftåtgärderna får Tony anpassa sig till livet som ny boss. Junior är i finkan, Melfi vägrar att träffa Tony, Christopher expanderar mot nya affärssatsningar, och vad hände egentligen med Pussy?