Blue Bloods Hate is Hate
S12, A1: Medan Danny konsulterar ett medium för att lösa mordet på en ung pojke, är Frank oense med borgmästaren om hur man bäst skyddar staden från en ökning av brottsligheten efter en skottlossning.