S3, A8: Tonys fejd med Ralph förvärras när tacksägelsedagen närmar sig, trots ingripanden från Johnny Sack. Vid en studentföreningsfest kommer Meadow och Jackie Jr. på att de har mer gemensamt än maffiaboss-pappor.