Healthy Mcdowell Movement
S10, A10: Andy och Theo flyttar ut. Tony funderar på att avsluta med sin före detta fru. Sipowicz och Clark Jr. tittar närmare på de hot som riktats mot Clark Sr. En uppjagad schizofren man upprepar ”Hon kan inte andas.”