Heart of the Matter
S1, A11: Jafar upptäcker att hans plan inte kommer att fungera om inte Hjärter Knekt återfår sitt hjärta. Alice och Cyrus ger sig ut för att hitta hjärtat först, en jakt som tar dem till Storybrooke.