S5, A9: Chandler och Bosch lokaliserar Spencer och pressar honom att skvallra. På prövningen om Borders frihetsberövande får Chandler rätt till att låta Bosch föra talan och avslöjar Cronyns konspiration. Edgar sammankopplar Marcos och Arias till en skum haitier som står under CIA:s skydd. Pierce och Vega får ett nytt grymt mordfall på halsen. Bosch har en lös tråd kvar i Skyler-mordet.