Hela jävla grejen
S4, A3: Nancy klarar av sitt första jobb som knarkkurir. Celia gör ett avtal med kapten Till för att släppas ur fängelset. Andy vill uppfylla sin mormors dödsönskan men måste övertyga sin familj.