S5, A16: Trots att hon är lycklig med Sam erkänner Jess för Cece att hon har drömt en sexdröm om Nick. När Schmidt får reda på att Alys pojkvän jobbar som talangscout för djur försöker han hjälpa Winston att ordna en provspelning åt katten Furguson.