S4, A10: Ali lockas av att få veta mer om sig själv i Israel och stannar kvar när resten av familjen återvänder till Los Angeles. Josh ser sina problem med sex och kärlek i vitögat. Maura och Davis tar tillbaka Pfeffermans hus från en oönskad gäst.