The Good Wife Hemliga mottagare
S6, A17: Florrick/Agos/Lockharts kollegor inser att de inte tänker lika när de röstar olika om firmans framtid. Firman faller också offer för en cyberattack när de tar på sig rättsmålet med en filmproducent vars arbete piratkopierats på en fildelningssida.