S4, A1: Mike är som i extas när Eve blir utvald till skolans första kvinnliga kicker. Vanessa tycker dock att sporten kan vara farlig för deras yngsta dotter. Eve funderar på om hennes pojkvän, Justin, är mer avundsjuk än entusiastisk över hennes prestation.