NYPD Blue Ho Down
S10, A1: Temperaturen stiger. Sipowicz får ett dödshot. En prostituerad mördas och internutredningarna vänder ögonen mot Clark. Ett stort beslag av knark och pengar görs. En äldre kvinna påträffas bunden och slagen.