St. Denis Medical Ho-Ho-Hollo
S1, A6: Det är juletid på St. Denis. Alex och Ron tar hand om en patient vars diagnos inte är vad den verkar vara. Joyce ber Serena om hjälp för att öka St. Denis närvaro på internet.