The Vampire Diaries Home
S5, A22: I säsongsfinalen leder Damons plan till en enorm explosion i Mystic Falls och alla fastnar i uppståndelsen, och lämnar efter sig hjältemod, uppoffring, lättnad och förtvivlan.