Girls Homeward Bound
S5, A8: Hannah hamnar minst sagt i trubbel utanför New York. Hon är nu strandsatt efter att hennes semesterresa med Fran tog slut i förtid, men Ray kommer till undsättning. Regler görs upp för Marnie och Desis förhållande.