This Is Us I Call Marriage
S1, A14: Toby sätter käppar i hjulet för Katie och ett orosmoln lägger sig över Randalls familj. Jack och Rebecca får fruktansvärda nyheter och Kevin undersöker sitt romantiska förflutna.