NYPD Blue I Love Lucy
S4, A18: En prostituerad transvestit misshandlas av sin pojkvän. Kirkendall hjälper en gammal klasskamrat som stulit från sina föräldrar för att köpa droger. Fancy säljer motvilligt sin frus produkter till sina anställda.