S3, A8: Jasper köpslår för att säkra sin framtid med Eleanor, medan Helena smiter iväg till Paris, till stor förtret för personal och familj. Eleanor deltar i en tigerlöpning till förmån för tigrar och Liam och Willow försöker hantera sina känsloliv.