Chicago Med I Think I Know You, But Do I Really?
S9, A13: Ripley och Charles behandlar en högriskfånge som kan vara dement. Archer och Sean drabbar samman när en patient från Margos anläggning hamnar på akuten. Crockett får chockerande nyheter.