I'll Fly Away
S1, A10: Tonis oro för Creighton förvandlas till ilska. Albert och indianerna klär upp sig för St. Joseph's Night. Antoine spelar bort en stor lön, Davis försöker övertala Janette att stanna kvar, och Annie överväger sin framtid.