S1, A13: Spänningen ligger i luften när Peters överklagande inleds samtidigt som Alicia måste försvara en rik klient som inte verkar vara oskyldig, inte ens efter att han anses vara oskyldig till att ha mördat sin fru. Under tiden vidtar Diane försiktighetsåtgärder när en fånge hon fått dömd ska släppas från fängelset.