Internal Audit
S2, A11: En ohederlig fondförvaltare, som sysslade med ett Ponzibedrägeri, påträffas död. Holmes och Watson måste ta reda på vem som har mördat honom. Sherlock överväger att hjälpa en annan missbrukare.