Revenge Intrigue
S1, A6: När en avslöjande övervakningsfilm dyker upp börjar familjen Grayson misstro sin säkerhetschef. Spänningen mellan Emily och Tyler ställs på sin spets. Porter-grabbarna gör sina drag.