Nashville I've Been Down That Road Before
S1, A12: När Rayna har börjat vänja sig vid turnén får hon veta att Deacon har gått med i Juliettes band; Juliette vill göra förändringar men hennes team håller inte med; Scarlett får ett erbjudande från Gunnar.