S1, A17: Samtidigt som Michael kämpar för att komma ihåg de saknade delarna av fängelsekartan placerar Pope honom i en isoleringscell när han vägrar att nämna namn. Sucre bygger igen hålet i vakternas rum innan det upptäcks.