Jag Lovade Dig Aldrig ett Förlovat Land
S4, A6: Familjen samlas på en ovanlig semester och stöter på en klan av avlägsna Pfeffermans. Ali drar sig undan resten av familjen när hennes politiska övertygelser får henne att ifrågasätta det binära.