Bones Jänkarna i England del 1
S4, A1: Booth håller tal på Scotland Yard och Brennan gästföreläser på universitetet i Oxford. Den lokala polismyndigheten ber om deras hjälp i utredningen av mordet på en engelsk arvtagerska.