Prison Break John Doe
S2, A14: Michael, Lincoln och Kellerman står inför flera hinder när de försöker att fånga en skyddad Terrance Steadman. Mahones familj utsätts för en tragedi. Bellick surnar när en fånge smörar för honom. C-Note får testa på livet som en ensamstående förälder och T-Bag tvingar familjen Hollander att leva "lycklig familj" med honom.