Fresh Off The Boat Keep 'Em Separated
S2, A15: Louis avbryter alltid Jessica och Honeys tjejtid, så hon uppmuntrar honom att skaffa egna vänner. Men när hans nya kompis är en attraktiv kvinna från biljardhallen blir Jessica svartsjuk och försöker bli Louis nya biljardvän. Samtidigt är Eddie obekväm när Alison blir polare med hans tidigare flickvän, Nicole.