Justified Kin
S4, A5: Raylans (Timothy Olyphant) och Boyds (Walton Goggins) ansträngningar för att hitta den sedan länge försvunne knarkkuriren resulterar i att båda hamnar i onåd hos en farlig Harlan-släkt.